Οι πιο σημαντικές αφίξεις του 2025

Η νέα γενιά μοντέλων που θα δούμε το 2025 στην ελληνική αγορά θα έχουν σχεδόν όλες υβριδικές εκδόσεις και τεχνολογικές καινοτομίες.

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να έχει ως στόχο τα μικρά, μικρομεσαία και τα SUV μοντέλα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αφορά τις πολυτελείς φίρμες που έχουν ιδιαίτερο πάθος για τη μεγάλη μετάβαση στα EV μοντέλα που θα φουλάρουν με ρεύμα!

Το 2025 έρχεται φορτωμένο με μια νέα γενιά μοντέλων, που θα φέρουν … ευχάριστα διλλήμματα στους υποψήφιους αγοραστές της χώρα μας. Συγκεκριμένα, οι ευρωπαϊκές φίρμες, με στόχο να «πλήξουν» την εισβολή των κινέζων, έχουν ήδη έτοιμη μια ευρεία γκάμα μοντέλων με κυρίως εξηλεκτρισμένα συστήματα, είτε υβριδικά, είτε αμιγώς ηλεκτρικά. Στις φίρμες, η Renault ετοιμάζεται να λανσάρει τα νέα, ηλεκτρικά Renault 5 και Renault 4 E-Tech. Το νέο Renault5 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, 95, 120 και 150 ίππων, που θα αντλούν την ενέργειά τους από δύο τύπους μπαταριών, χωρητικότητας 40 kWh είτε 52 kWh – που προσφέρουν αυτονομία 300 και 400 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Με μεγάλη αυτονομία και χώρους θα λανσαριστείκαι το νέο Renault 4 E-Tech , ένα άκρως κομβικό μοντέλο για τη Renault, που έχει υψηλό ανταγωνισμό στην κατηγορία των SUV. Δύο σημαντικά μοντέλα αναμένεται να ενισχύσουν την εικόνα της Nissan φέτος. Το πρώτο είναι το Leaf, που σύμφωνα με την εταιρεία θα έχει πιο SUV χαρακτηριστικά, ακόμη πιο αναβαθμισμένα τεχνολογικά καλούδια και νέες μπαταρίες που θα επεκτείνουν την αυτονομία του. Επίσης, στο ίδιο στρατόπεδο η φίρμα των Ιαπώνων θα παρουσιάσει το νέο Μicra, που εξηλεκτρίζεται. Θα επωφεληθεί την πλατφόρμα που χρησιμοποιείται στο νέο Renault 5 E-Tech, θα φέρει νέες μπαταρίες που θα προσφέρουν στο μικρό μοντέλο αυτονομία έως και 400 -450 χλμ!

Στις νέες παρουσίες για το 2025 συγκαταλέγεται και το νέο Hyundai Inster. Το μικρό ηλεκτρικό, που είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται από ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 97 ίππους στη βασική του έκδοση και 115 PS ,ε την αυτονομία στα 370 χλμ. Επίσης, η Hyundai θα λανσάρει το νέο Ioniq9, την ηλεκτρική της ναυαρχίδα, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 110,3 kWh. Η μέγιστη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση φτάνει έως τα 620 χιλιόμετρα. Στα πιο σημαντικά μοντέλα από τη FIAT που θα κυκλοφορήσουν το 2025 θα είναι το νέο Grande Panda, σε πολλές εκδόσεις από πλευράς κινητήρων. Θα προσφέρεται ως ηλεκτρικό με αυτονομία που θα αγγίζει τα 320 χιλιόμετρα και ως υβριδικό με mild hybrid σύστημα απόδοσης 100 ίππων και κινητήρα 1,2 λίτρων turbo.

Στο ιταλικό «γήπεδο» η Alfa Romeo θα παρουσιάσει τη νέα Stelvio η οποία θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis ενώ θα ανανεώσει και την Tonale. Στη Citroen που ήδη δίνει βαρύτητα στο C3, η γαλλική φίρμα θα παρουσιάσει τα νέα C4 και C4X, που θα αποκτήσουν υβριδικές εκδόσεις. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης δύο ηλεκτρικές εκδόσεις με αυτονομία που κυμαίνεται από 355 ως 415 χιλιόμετρα. Επίσης, η Citroen θα λανσάρει το νέο C5 Aircross που θα έχει όλες τις εκδόσεις, βενζίνης, υβριδικές και ηλεκτρικές. Το MG ZS Max Hybrid+ θα έχει περίοπτη θέση στη γκάμα της MG το 2025. Το νέο μοντέλο θα αποδίδει 197 ίππους, με μέση κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ. Και θα μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά, χάρη στη μεγάλη μπαταρία 1,83 kWh.