Το αναβαθμισμένο λογισμικό του υβριδικού συστήματος στα μοντέλα της Toyota έχει επιτρέψει επίσης την αύξηση του εύρους στροφών του ηλεκτροκινητήρα (άρα και το εύρος αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης) μέχρι 60% συγκριτικά με την τρίτη γενιά Prius. Αυτό σημαίνει μικρότερη εξάρτηση από τον βενζινοκινητήρα στις υψηλότερες ταχύτητες, που βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.
Μικρότεροι, καλύτεροι ηλεκτροκινητήρες
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες – γεννήτριες είναι νέοι και μικρότεροι από πριν ώστε να εναρμονίζονται με τη νέα σχεδίαση πολλαπλών αξόνων του συστήματος μετάδοσης, χωρίς καμία αρνητική επίπτωση στην οικονομία καυσίμου. Οι υψηλότερες στροφές και η υδρόψυξη αντί της ψύξης με αέρα βελτιώνουν την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα (MG2), που αποδίδει ισχύ 53kW και ροπή 163Nm.
Πλήρως ανασχεδιασμένη μονάδα ελέγχου ισχύος
Η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με αποτέλεσμα μείωση μεγέθους 33%, βάρους 6% και ηλεκτρικών απωλειών 20%.
Η PCU είναι η ηλεκτρική ‘καρδιά’ πολλαπλών λειτουργιών του οχήματος, που φιλοξενεί έναν μετατροπέα τάσης (inverter), ένα μετατροπέα DC/DC για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος, και τον ηλεκτρονικό έλεγχο για τους ηλεκτροκινητήρες-γεννήτριες.
Στη θέση του εναλλάκτη με ιμάντα κίνησης, το Toyota C-HR χρησιμοποιεί έναν μετατροπέα DC/DC για την επαναφόρτιση της βοηθητικής μπαταρίας 12 volt μέσω της μπαταρίας HV.
Μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου (HV)
Η μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου (NiMH) είναι πιο συμπαγής και τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα χωρίς να διεισδύει στο χώρο αποσκευών. Αυτό έχει αυξήσει την απόδοση ψύξης και τις δυνατότητες αναγεννητικής πέδησης.