MG ZS Max Hybrid+ και EXE181: Απόδοση και έμπνευση από το μέλλον
Ιούλιος 19, 2025 Auto NewsΤο MG ZS Max Hybrid+ είναι το νέο «όπλο» της κινεζικής εταιρείας, που συνδυάζει επιδόσεις και αποδοτικότητα. Αποδίδει 197 ίππους, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 5 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, έχει δυνατότητα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια χάρη στη μεγάλη – για αυτοφορτιζόμενο υβριδικό – μπαταρία των 1,83 kWh. Οι εκπομπές CO₂ περιορίζονται στα 113 γρ./χλμ., ενώ η άνεση ενισχύεται από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το εσωτερικό προσφέρει άπλετους χώρους και προηγμένη τεχνολογία, που τονίζεται από την οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών. Το ZS Max Hybrid+ διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις: Excite, Exclusive και Luxury.
Στον αντίποδα, το πρωτότυπο MG EXE181 εντυπωσίασε παγκοσμίως κατά την παρουσίασή του στους εορτασμούς για τα 100 χρόνια της MG, στο Goodwood Festival of Speed 2024, αποσπώντας το διεθνούς κύρους iF Design Award 2025 στην κατηγορία Concept Vehicle.

Το μονοθέσιο EXE181 δεν αποτελεί απλώς ένα στυλιστικό πείραμα, αλλά μια ολοκληρωμένη πρόταση με έμφαση στην καινοτομία, την αεροδυναμική υπεροχή και την ενεργειακή απόδοση. Παρότι κινείται πλέον με ηλεκτρική ενέργεια, διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα του ιστορικού προγόνου του: του EX181, γνωστού και ως “Roaring Raindrop MG”, που έσπασε ρεκόρ ταχύτητας στη Bonneville στα τέλη της δεκαετίας του ’50, με οδηγούς όπως ο Sir Stirling Moss (246 μίλια/ώρα το 1957) και ο Phil Hill (257 μίλια/ώρα το 1959).
Ο Carl Gotham, Διευθυντής Προηγμένου Σχεδιασμού της SAIC Design Advanced London, υπογράφει τη σχεδίαση του EXE181, το οποίο εκφράζει τη σύνδεση παρελθόντος και μέλλοντος. Όπως τόνισε και ο Δημήτρης Καββούρης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Συγγελίδη και Managing Director της MG στην Ελλάδα:
«Ήταν μια μοναδική ευκαιρία για την MG να εξερευνήσει το μέλλον, εμπνευσμένη από το παρελθόν. Γιορτάζοντας την τολμηρή και καινοτόμο κληρονομιά της MG, δημιουργήθηκε ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο, σχεδιασμένο για να ξεπεράσει κάθε όριο και να προκαλέσει ενθουσιασμό. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν αεροδυναμικές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, διατηρώντας την αγωνιστική φιλοσοφία ενός μονοθέσιου.»


