Τα νέα μοντέλα που ανυπομονούμε να δούμε το φθινόπωρο

Πρεμιέρες σε σημαντικά μοντέλα, δυναμικά φρεσκαρίσματα και νέες γενιές περιλαμβάνει το μενού των αλλαγών που ετοιμάζουν οι εταιρείες το επόμενο διάστημα.

MINI COOPER: ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ

To Mini Cooper θα προσφέρεται στην επόμενη γενιά του τόσο σε εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα, η εταιρεία, που ποντάρει στον εξηλεκτρισμό της, ξεκινά με το λανσάρισμα από την ηλεκτρική εκδοχή που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις:. Με την πρώτη, τη Cooper E, να αποδίδει μέγιστη ισχύ 184 άλογα και τη δεύτερη θα φτάνει τα 218 άλογα στο MINI Cooper SE. Σημαντικό, ότι χάρη στις μεγάλες μπαταρίες του η αυτονομία του θα ανέβει στα 350 -400χλμ!

 

VW PASSAT: ΠΛΗΘΩΡΙΚΗ Η ΕΝΑΤΗ ΓΕΝΙΑ

Σε λιγότερο από ένα μήνα η VW θα παρουσιάσει το Passat, που σίγουρα δεν χρειάζεται συστάσεις. Το γερμανικό μοντέλο θα λανσαριστεί στην ένατη γενιά του και θα προσφέρεται μονάχα σε Variant (wagon) έκδοση. Αυτή την περίοδο πραγματοποιούνται οι δοκιμές εξέλιξης, ώστε στις 9 Αυγούστου που θα λανσαριστεί να είναι έτοιμο. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα το νέο βασίζεται στην MQB Evo έχει μήκος 4,917 μέτρα, κατά 14,4 εκατοστά πιο μακρύ από τον προκάτοχό του. Θα προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τις επιβάτες, περισσότερα συστήματα τεχνολογίας, εφαρμογών και υποβοήθησης ενώ ο χώρος των αποσκευών αυξήθηκε κατά 40 λίτρα και αγγίζει τα 690! Πλούσια θα είναι η γκάμα σε επιλογές με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, ήπιους υβριδικούς κινητήρες βενζίνης αλλά και με plug-in υβριδικούς, από 204 έως 272 ίππους. Τα υβριδικά Plug in θα προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία έως 120 χλμ.

 

PEUGEOT 3008: ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ

Αυτή είναι η πρώτη εικόνα από το νέο Peugeot 3008, μοντέλο που αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα την ηλεκτρική εκδοχή, την  e-3008, όπου το γαλλικό SUV εισέρχεται στην τρίτη γενιά του με ριζικά αλλαγμένη εμφάνιση,  θα έχει πιο κουπέ συστατικά στο πίσω τμήαμ, υιοθετώντας την γραμμή του  408. Πρωταγωνιστής στο νέο μοντέλο το νέο ταμπλό, που πλέον η γαλλική φίρμα το  ονομάζει Panoramic i-Cockpit. Θα κυρτή οθόνη 21″, που ενώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το νέο τιμόνι έχει πλήκτρα αφής που αναγνωρίζουν αυτόματα το δάχτυλο του οδηγού και ενεργοποιούνται μόνο όταν πιεστούν.

 

SKODA KODIAQ: ΒΑΔΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ 2Η ΓΕΝΙΑ

Σε τροχιά ανανέωσης βρίσκεται και το Skoda Kodiaq, μοντέλο που επιθυμεί να εισέλθει στη νέα του γενιά με πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά, ακόμη πιο άνετη καμπίνα και ένα αμάξωμα που αγγίζει σε μήκος τα 4,578 μέτρα, όντας 6,1 εκατοστά πιο μακρύ από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα και ο χώρος των αποσκευών στη πενταθέσια έκδοση να αυξηθεί κατά 75 λίτρα και πλέον φτάνει στα 910 λίτρα. Η οθόνη αφής 12,9″, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″ και το  head-up display είναι το «οπλοστάσιο» του οδηγού για την ενημέρωση του. Θα προσφέρεται με τον ήπιο υβριδικό 1.500άρη TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων ,τον 2.0 TSI απόδοσης 204 ίππων που συνδυάζεται και αυτός με 7-τάχυτο DSG κιβώτιο αλλά και με σύστημα τετρακίνησης και ντίζελ 2.0 TDI απόδοσης 150 ίππων. Στο μενού και η plug-in υβριδική έκδοση που συνδυάζει τον 1.500άρη TSI κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 204 ίππους.

 

OPEL EXPERIMENTAL: ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1965

To ντεμπούτο του πρωτοτύπου Οpel είναι προγραμματισμένο για τις αρχές Σεπτεμβρίου (5 του μήνα ξεκινά η Έκθεση Φρανκφούρτης), εκεί όπου θα μάθουμε για το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο. Το όνομα του νέου πρωτότυπου αυτοκινήτου της;  Experimental. Το νέο concept car σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της Opel: «Το Opel Experimental δείχνει ξεκάθαρα το όραμά μας για ολόκληρη τη μάρκα, όχι μόνο για ένα μοντέλο. Δείχνει το μέλλον της Opel και θα επηρεάσει όλα τα οχήματα παραγωγής της επόμενης γενιάς.». Επίσης, θα είναι το πρώτο Opel που θα φέρει περήφανα το νέο Opel “Blitz” , το νέο λογότυπο που τοποθετείται σε περίοπτη θέση στο κέντρο και του νέου Opel Compass. Το νέο κόνσεπτ συνεχίζει μια παράδοση που ξεκίνησε το 1965, όταν η Opel παρουσίασε το θρυλικό Experimental GT.