BMW Σειρά 5 Sedan με τεχνολογία Plug-in Hybrid
Και τα δύο μοντέλα, BMW 530e Sedan και BMW 550e xDrive Sedan διαθέτουν την πιο πρόσφατη τεχνολογία BMW eDrive για plug-in υβριδικά συστήματα.
Οκτώβριος 23, 2023 ΤεχνολογίαΣτην όγδοη γενιά του πιο επιτυχημένου business sedan στον κόσμο, τα plug-in υβριδικά μοντέλα χαρακτηρίζονται από την εξαιρετικά αβίαστη παροχή ισχύος, την αισθητά βελτιωμένη αποδοτικότητα και την αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν την πιο πρόσφατη τεχνολογία BMW eDrive για plug-in υβριδικά συστήματα, η οποία συνδυάζεται στην BMW 530e Sedan με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, και στην BMW 550e xDrive Sedan με έναν εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα από την τελευταία αρθρωτή γενιά Efficient Dynamics του BMW Group.
Εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης με υψηλή αποδοτικότητα.
Ο ηλεκτροκινητήρας, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα κίνησης, είναι επίσης ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport μαζί με τα ηλεκτρονικά ισχύος του. Η εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης είναι ιδιαίτερα αποδοτική και παράγει έως 145 kW/197 hp (BMW 550e Sedan) ή 135 kW/184 hp (BMW 530e Sedan) συμβάλλοντας στη μέγιστη απόδοση του συστήματος των δύο plug-in υβριδικών sedan.
Σε συνδυασμό με την πιο πρόσφατη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive για plug-in υβριδικά μοντέλα, ο εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας των 3,0 λίτρων της νέας BMW 550e xDrive Sedan συμβάλει στην παραγωγή συνολικής ισχύος που φτάνει έως 360 kW/489 hp με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 700 Nm. Το plug-in υβριδικό σύστημα μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο μέσω του συστήματος έξυπνης τετρακίνησης BMW xDrive και εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα της BMW 550e xDrive Sedan φτάνει τα 250 km/h με παρέμβαση του ηλεκτρονικού κόφτη. Με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 140 km/h.
Η νέα BMW 530e Sedan διαθέτει έναν τετρακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive, παράγει μέγιστη συνδυαστική ισχύ 220 kW/299 hp. Με μέγιστη ροπή 450 Nm, η νέα BMW 530e Sedan ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 km/h σε 6,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 230 km/h και με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να φτάσει τα 140 km/h.
Αυξημένη αυτονομία και υψηλή ευελιξία χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες της BMW.
Στα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα χρησιμοποιείται μια πατενταρισμένη καινοτομία της BMW για την αύξηση της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα: Η ονομαστική ροπή του, η οποία φτάνει έως και τα 280 Nm, αυξάνεται σε πραγματική ροπή έως και τα 450 Nm από ένα σύστημα pre-gearing, στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων του κινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο, ο συμπαγής ηλεκτροκινητήρας παράγει πρόσθετη ροπή που διαφορετικά θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με έναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα. Αυτή είναι αισθητή τόσο κατά την επιτάχυνση όσο και κατά τα ενδιάμεσα σπριντ.
Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η ηλεκτρική αυτονομία είναι πλέον 83 έως 90 km σύμφωνα για τη νέα BMW 550e xDrive Sedan και 93 έως 103 χιλιόμετρα για τη νέα BMW 530e Sedan. Επομένως, δύναται να καλύπτει μεγαλύτερες διαδρομές χωρίς εκπομπές ρύπων. Και τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα οφείλουν επίσης την εξαιρετική ηλεκτρική αυτονομία τους στις αεροδυναμικές τους ιδιότητες. Όπως και σε όλες τις άλλες εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 5 Sedan, ειδικές επενδύσεις και αεροδυναμικά στοιχεία που εκτρέπουν τον αέρα συνεισφέρουν στη βελτιστοποιημένη δομή του κάτω μέρος του αμαξώματος που ελαχιστοποιεί την αντίσταση του αέρα. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε επίσης στην αεροδυναμική βελτιστοποίηση του κάτω μέρους του αμαξώματος, προκειμένου να μειωθούν επιπλέον οι εκπομπές CO2 και να αυξηθεί η ηλεκτρική αυτονομία έως και δέκα χιλιόμετρα.
Κατά την οδήγηση, η πιο πρόσφατη έκδοση της προσαρμοζόμενης ανάκτησης βοηθά στην ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας στις φάσεις ρολαρίσματος και φρεναρίσματος. Χάρη στην ευφυή δικτύωση, το σύστημα ελέγχου κίνησης μπορεί να χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης και πληροφορίες από τους αισθητήρες των συστημάτων υποβοήθησης για να προσαρμόζει την ποσότητα ενέργειας που ανακτάται ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες κυκλοφορίας.
Η τοποθέτηση της μπαταρίας ιόντων λιθίου υψηλής τάσης στο κάτω μέρος του οχήματος, χωρίς να καταλαμβάνει πολύτιμο χώρο, έχει θετική επίδραση τόσο στο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου όσο και στο χώρο αποσκευών. Με συνολική χωρητικότητα 520 λίτρων, ο αποθηκευτικός χώρος των plug-in υβριδικών μοντέλων είναι εφάμιλλος των εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μπαταρία υψηλής τάσης παρέχει αυξημένο ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο έως και 19,4 kWh. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα και είναι πλέον 7,4 kW, έτσι ώστε η μπαταρία υψηλής τάσης να μπορεί να φορτιστεί από το μηδέν στο 100% της χωρητικότητάς της μέσα σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Σε μια συμβατική οικιακή πρίζα, η διαδικασία φόρτισης ολοκληρώνεται μέσα σε 11 ώρες και 45 λεπτά.