Προαιρετικά φωτιστικά σώματα LED (τα πίσω LED έχουν δυναμική λειτουργία), Audi virtual cockpit με το στάνταρ σύστημα MMI το οποίο συνδυάζεται με μία μεγάλη πολυθεματική ψηφιακή οθόνη 12,3’’, προαιρετική δυνατότητα επιλογής συστήματος head-up display για ασφαλέστερη οδήγηση και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα του πορτμπαγκάζ για μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευκολότερη φόρτωση.
Το προαιρετικό Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προγράμματα κίνησης ενώ στο πρόγραμμα ESC Offroad και με 14,5 εκατοστά απόστασης αμαξώματος από το έδαφος το AUDI Q2 προσφέρει περισσότερες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Συγκεκριμένα, το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προγράμματα κίνησης: τα auto, comfort, dynamic, efficiency και individual. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα υπάρχει παραμετροποίηση διάφορων στοιχείων συμπεριλαμβανομένων του τιμονιού, την αλλαγή των σχέσεων, καθώς και της προαιρετικής ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.
Στο πρόγραμμα ESC Offroad και με σύμμαχο τα 14,5 εκατοστά που χωρίζουν το αμάξωμα από το έδαφος, το Q2 μπορεί να κινηθεί με μεγάλη ευχέρεια εκτός δρόμου. Οι ειδικοί της Audi έδωσαν μεγάλη προτεραιότητα στην διατήρηση του βάρους στα χαμηλότερα επίπεδα. Έτσι, στην έκδοση 1.0 TFSI το απόβαρο δεν ξεπερνά τα 1.205 κιλά. Πέρα από βέλτιστα χαρακτηριστικά NVH, με χρήση έως 22% χάλυβα υψηλής αντοχής διασφαλίζεται ένας υψηλός βαθμός ακαμψίας του αμαξώματος, με το τελευταίο να παρουσιάζει έναν από τους κορυφαίους αεροδυναμικούς συντελεστές (Cd: 0,30) στην κατηγορία.
H ανάρτηση του νέου AUDI Q2 στον μπροστινό άξονα αποτελείται από γόνατα McPherson με ανισομεγέθη ψαλίδια βάσης. Στον πίσω άξονα οι προσθιοκίνητες εκδόσεις έχουν ημιάκαμπτο άξονα, ενώ οι quattro διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Προαιρετικά και στις εκδόσεις S line υπάρχει σπορ ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ διπλού θαλάμου και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 10 χλστ. Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Η οδόντωση της ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενης κρεμαγέρας είναι σχεδιασμένη για να μεταβάλλει τη σχέση μετάδοσης ανάλογα με το στρίψιμο του τιμονιού.


