Οι πιο διάσημες Alfa Romeo που απαρνήθηκαν το κόκκινο χρώμα
Αύγουστος 10, 2022 Auto NewsΤο κόκκινο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα μοντέλα της Alfa Romeo. Από τους αγώνες μέχρι και τα αυτοκίνητα παραγωγής, η χαρακτηριστική βαφή τονίζει το δυναμικό χαρακτήρα των μοντέλων της μάρκας. Και όμως, στα 112 χρόνια ιστορίας της Alfa Romeo, υπήρξαν μοντέλα που απαρνήθηκαν το κόκκινο χρώμα και παρόλα αυτά κατάφεραν να εντυπωσιάσουν και να γράψουν τη δική τους σελίδα στον ένδοξη πορεία της μάρκας.
Η Alfa Romeo και τα μοντέλα της αναμφίβολα αποτελούν μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες κατασκευές στο χώρο του αυτοκινήτου. Η χαρακτηριστική σχεδίαση σε συνδυασμό με το κόκκινο χρώμα συνθέτουν ένα αποτέλεσμα που είναι δύσκολο να το μπερδέψει κανείς με οτιδήποτε άλλο. Παράλληλα για πολλούς κάθε άλλο χρώμα θεωρείται σχεδόν αιρετικό. Και όμως μια σειρά μοντέλων της Alfa Romeo απέδειξαν ότι η γοητεία της μάρκας μπορείς να αναδειχθεί και με διαφορετικές επιλογές από την χρωματική παλέτα.

24HP (1910) –
Μπορεί στην πορεία να καθιερώθηκε ως το αγαπημένο της χρώμα, όμως το κόκκινο δεν ήταν η πρώτη επιλογή της μάρκας. Στις 24 Ιουνίου του 1910, την ίδρυση της Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.) σηματοδότησε το πρώτο της μοντέλο με την ονομασία 24HP. Για την ακρίβεια η 24HP κατασκευάστηκε πριν καν την επίσημη ίδρυση της μάρκας. Ήταν ένα αρκετά καινοτόμο αυτοκίνητο για την εποχή του, premium και πολύ γρήγορο, αφού μπορούσε να ξεπεράσει τα 100χλμ./ώρα. Η πρώτη A.L.F.A. ήταν μια πραγματική Alfa Romeo. Κομψή, σπορ, τεχνολογικά προηγμένη γεμάτη γοητεία και χαρίσματα. Όχι όμως κόκκινη, αφού προτιμήθηκε μια πιο αριστοκρατική μπλε απόχρωση.
1900 (1950) –
Ήδη με τις πρώτες επιτυχίες της μάρκας στους αγώνες που ήρθαν σχεδόν αμέσως μετά την ίδρυση της, το κόκκινο χρώμα είναι καθιερωθεί αποτελώντας και το εθνικό χρώμα της Ιταλίας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η 4θυρη Alfa Romeo 1900 του Stata Puglia που παρουσιάστηκε το 1950 θα έφερνε μια σειρά αλλαγών μεταξύ των οποίων και η επιλογή ενός πιο ουδέτερου χρώματος. Η 1900 ήταν η πρώτη αριστεροτίμονη Alfa Romeο, η πρώτη με αυτοφερόμενο αμάξωμα και η πρώτη που ακολούθησε τη μαζική γραμμή παραγωγής. Εξαιρετικά φιλική για τον οδηγό ήταν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με DNA της Alfa Romeo, στο οποίο ταίριαζε εξαιρετικά το ασημί χρώμα. Βεβαίως οι σπορ εκδόσεις που βασίστηκαν στην 1900, με πιο διάσημη την φουτουριστική Disco Volante- δεν ξέφυγαν από την παράδοση του κόκκινου χρώματος.

Carabo (1968) –
Στην πραγματικότητα η Carabo δεν χρειαζόταν το ιδιαίτερο πράσινο χρώμα για να προκαλέσει. Δημιουργός της ήταν μια από τις μεγαλύτερες ιδιοφυΐες στο χώρο του design, ο μόλις 30χρονος τότε, Marcello Gandini. Η Carabo βασιζόταν στα μηχανικά μέρη της 33 Stradale και είχε το ίδιο ύψος, κάπου όμως εκεί τελείωναν και οι ομοιότητες μεταξύ των δύο αριστουργημάτων. Στην Carabo οι καμπύλες εξαφανίστηκαν και κάθε τι ήταν απόλυτα ξεκάθαρο. Από τις ευθείες γραμμές των επιφανειών μέχρι τις πόρτες με άνοιγμα τύπου “scissor”. Το έντονο πράσινο μεταλλικό χρώμα με τις πορτοκαλί λεπτομέρειες ήταν εμπνευσμένο από το Carabus auratus, έναν σκαραβαίο που δάνεισε τους χρωματισμούς και το όνομα του στο πρωτότυπο.


