BMW Σειρά 5: νέος κινητήρας V 8, plug – in υβριδικό μοντέλο τώρα με τετρακίνηση

Μία αλλαγή γενιάς για τον V8 κινητήρα και ένα ακόμα plug-in υβριδικό μοντέλο κάνουν ακόμα πιο ελκυστική τη γκάμα συστημάτων κίνησης που διατίθενται για την BMW Σειρά 5. Από τον Ιούλιο του 2019 η BMW M550i xDrive Sedan  θα εφοδιάζεται με την τελευταία έκδοση του οκτακύλινδρου κινητήρα με τεχνολογία BMW M TwinPower Turbo. Ο νέος V8 έχει βελτιστοποιημένο στροφαλοθάλαμο και μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές, τοποθετημένους στο “V” μεταξύ των συστοιχιών των κυλίνδρων και αποδίδει μέγιστη ισχύ 530 hp και μέγιστη ροπή 750 Nm. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας συνεργάζεται με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, με ευφυές σύστημα AWD και ειδική τεχνολογία πλαισίου, προς όφελος της δυναμικής συμπεριφοράς.

Από τον Ιούλιο του 2019 η τελευταία γενιά μπαταρίας υψηλής τάσης θα προσφέρει στην BMW 530e Sedan (κατανάλωση βενζίνης στο μικτό κύκλο: 1.8 – 1.6 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,5 – 13,6 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 41 – 36 g/km) μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Το plug-in υβριδικό μοντέλο θα διατίθεται τώρα με ευφυές σύστημα τετρακίνησης. Ο συνδυασμός τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικού συστήματος κίνησης αποφέρει στη νέα BMW 530e xDrive Sedan συνολική ισχύ 185 kW/252 hp.

 

Σύστημα BMW Laserlight με BMW Selective Beam προστίθεται στο προαιρετικό πακέτο καινοτομιών που προορίζονται αποκλειστικά για τις BMW M550i xDrive Sedan και BMW M550d xDrive Sedan  από τον Ιούλιο του 2019. Το BMW Laserlight έχει εμβέλεια μεγάλης σκάλας φώτων έως 650 m, ενώ διατίθεται και ως μεμονωμένη επιλογή για την BMW M5 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10.6 – 10.5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 241 – 238 g/km).