SUV: Πρώτα στις προτιμήσεις στην Ευρώπη!

Η «μόδα» των SUV επηρέασε θετικά τις πωλήσεις καινούργιων ΙΧ στην Ευρώπη, με την Volkswagen να είναι πρώτη στις προτιμήσεις των αγοραστών και την BMW να προσπερνάει την Fiat.

Είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία και αυτό αποδεικνύεται και στα νούμερα. Τα SUV πατάνε γκάζι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες;, δείχνοντας και την αγάπη των υποψήφιων αγοραστών για τη νέα κατηγορία αυτοκινήτων. Συνολικά, στην Ευρώπη, το πρώτο εξάμηνο του 2018, πουλήθηκαν 2,92 εκατομμύρια SUV, με τα μικρά SUV να έχουν τη μερίδα του λέοντος.

Στην συγκεκριμένη μικρή κατηγορία ανήκουν μοντέλα όπως το VW T-Roc, το Renault Captur, το Seat Arona κ.α. Oι αυξημένες πωλήσεις στα SUV επηρέασαν θετικά και τις συνολικές πωλήσεις καινούργιων οχημάτων στην Ευρώπη, όπου το πρώτο εξάμηνο του 2018 ταξινομήθηκαν 8,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αύξηση της τάξης του 2.7% σε σύγκριση με το 2017.

Όσον αφορά τις προτιμήσεις μοντέλων βενζίνης ή ντίζελ, πλέον, και στην Ευρώπη ( όπως και στην χώρα μας) το ενδιαφέρον των αγοραστών είναι αισθητά μειωμένο για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, με τα μοντέλα βενζίνης να έχουν το πάνω χέρι. Ειδικότερα, οι πωλήσεις καινούργιων ντίζελ είναι μειωμένη κατά 17%, αποτελώντας το 37%, επί του συνόλου των πωλήσεων καινούργιων ΙΧ στην γηραιά ήπειρο.

Πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις για τα πρώτο εξάμηνο του 2018 είναι η Volkswagen με 988.507 μονάδες ( και πιο δημοφιλή μοντέλα το Golf και το Polo). Στη δεύτερη θέση ήρθε η Renault ( 624.443 πωλήσεις) ενώ σημαντική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις της Ford που βρέθηκε στην τρίτη θέση με 573.250 πωλήσεις. Ακολουθούν αριθμητικά η Peugeot, Οpel και Mercedes-Benz.

Άξιο αναφοράς ότι πλέον, οι πωλήσεις της BMW (στην όγδοη θέση) στην Ευρώπη έχουν ξεπεράσει – παρά τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της – την ιταλική Fiat, που πλέον, φαίνεται ότι τα best – seller μοντέλα της, όπως το 500αρι, έχουν «ξεθωριάσει» εμπορικά και πλέον ο ιταλικός όμιλος θα πρέπει να «ανασυνταχθεί» και να παρουσιάσει το νέο προϊοντικό της πλάνο, που, αν και είχε παρουσιαστεί από τον Σέρτζιο Μαρκιόνε ( ένα μήνα πριν τον αιφνίδιο θάνατο του), αυτό το μόνο που προέβλεπε ήταν η είσοδος της ιταλικής φίρμας στην ηλεκτροκίνηση.