Το νέο Audi e-tron GT μαγνητίζει τα βλέμματα
Δεκέμβριος 9, 2024 Auto NewsΤο Audi e-tron GT quattro ήταν το ηλεκτρικό και σπορ κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα προϊόντων της Audi από την πρεμιέρα του το 2021. Το τετράθυρο Gran Turismo συνδυάζει την επιβλητική σχεδίαση με ένα ισχυρό κινητήριο σύστημα και δυναμικό χειρισμό. Οι νέες εκδόσεις βελτιώνουν σημαντικά την αυτονομία, τις επιδόσεις, τη φόρτιση και τον χειρισμό του σπορ οχήματος. Με το RS e-tron GT performance, η Audi κάνει το ντεμπούτο του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου επιδόσεων RS.
Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται το βιώσιμο υλικό μικροϊνών Dinamica και το ύφασμα Cascade. Η επένδυση Dinamica αποτελείται από σχεδόν κατά 50% ανακυκλωμένο πολυεστέρα, μέρος του οποίου η Audi προμηθεύεται από υπολείμματα υφασμάτων. Τα καθίσματα, το τιμόνι, ο χώρος πάνω από το ψηφιακό cockpit, οι εξωτερικοί καθρέφτες, η κεντρική κονσόλα και το περίγραμμα της γυάλινης επιφάνειας είναι 37% έως 45% από υλικό Dinamica. Τα μοντέλα RS διαθέτουν το Dinamica σε μαύρο χρώμα. Θυμίζοντας φυσικές ίνες, το ύφασμα Cascade είναι κατασκευασμένο με 15% υλικό Selvage και 35% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Το Cascade χρησιμοποιείται στα καθίσματα και στους καθρέφτες. Τα ταπέτα και τα πατάκια είναι κατασκευασμένα από Econyl, ένα υλικό που αποτελείται από 100% ανακυκλωμένες νάιλον ίνες από απορρίμματα παραγωγής, υπολείμματα υφασμάτων και χαλιών ή παλιά δίχτυα ψαρέματος.
Αναβαθμισμένο ψηφιακό Audi virtual cockpit και έξυπνη πανοραμική οροφή
Η οικογένεια GT είναι ψηφιακή και συνδεδεμένη χάρη σε πολυάριθμες υπηρεσίες Audi Connect, functions on demand και ένα app store. Το ψηφιακό πιλοτήριο Audi virtual cockpit παρέχει νέα πληροφόρηση για τη θερμοκρασία της μπαταρίας και δείχνει τη μέγιστη δυνατή ισχύ φόρτισης σε πραγματικό χρόνο. Το RS e-tron GT διαθέτει οθόνες με περιεχόμενο ειδικά για το RS.
Πιο αποτελεσματικό ενεργειακά και πιο ισχυρό: Ηλεκτρική τετρακίνηση
Σύγχρονοι κινητήρες χρησιμοποιούνται ως ηλεκτρικοί κινητήρες στον μπροστινό άξονα του S e-tron GT και το RS e-tron GT και έχουν ισχύ 176 kW (239 hp) ο καθένας. Ως πρόσθετο χαρακτηριστικό, το RS e-tron GT performance έχει τροποποιήσει τα ηλεκτρονικά ισχύος στον μπροστινό άξονα με αναθεωρημένο παλμικό μετατροπέα για ακόμη υψηλότερα ρεύματα εκφόρτισης. Οι τρεις εκδόσεις είναι πιο αποδοτικές και ενεργειακές, ενώ διαθέτουν επίσης σημαντικές αυξήσεις στην ισχύ και βελτιωμένη επιτάχυνση.
Ο πρόσφατα αναπτυγμένος ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, έχει το ίδιο μέγεθος όπως στα RS e-tron GT και RS e-tron GT performance, σε μήκος άξονα 192 χιλιοστών και διάμετρο 230 χιλιοστών. Ο ηλεκτροκινητήρας προέρχονται από την Premium Platform Electric (PPE). Και οι δύο ηλεκτροκινητήρες διαθέτουν αποθέματα ισχύος για ακραίες καταστάσεις οδήγησης. Η μέγιστη συνολική ισχύς του κινητήριου συστήματος στο S e-tron GT είναι 435 kW (592 hp). Το RS e-tron GT φτάνει σε μέγιστη ηλεκτρική ισχύ 570 kW (775 hp). Τα RS e-tron GT performance αποδίδει ισχύ 620 kW (843 hp).
Και στις τρεις εκδόσεις μοντέλων, το πλήρως ηλεκτρικό Gran Turismo της Audi προσφέρει εντυπωσιακές οδηγικές επιδόσεις. Το S e-tron GT επιταχύνει από το μηδέν στα 100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα, το RS e-tron GT σε 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ το RS e-tron GT performance επιταγχύνει σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Το S e-tron GT φτάνει σε τελική ταχύτητα 245 km/h, ενώ τα μοντέλα RS έχουν τελική ταχύτητα 250 km/h.
Ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και διευρυμένο σύστημα πέδησης με στάνταρ χαλύβδινους δίσκους και μαύρες δαγκάνες χειρίζεται την επιβράδυνση στο S e-tron GT. Οι δαγκάνες διατίθενται προαιρετικά και σε κόκκινο χρώμα. Και τα δύο μοντέλα RS περιλαμβάνουν δίσκους φρένων με επικάλυψη καρβιδίου, οι οποίοι είναι προαιρετικοί στο μοντέλο S. Οι δαγκάνες φρένων διατίθενται ανάλογα με την επιλογή του πελάτη σε μαύρο, κόκκινο ή πορτοκαλί χρώμα. Η Audi προσφέρει κεραμικούς δίσκους από ανθρακονήματα για όλη την οικογένεια e-tron GT.


