Στην γραμμή παραγωγής της νέας BMW 7
Ιούλιος 13, 2022 ΤεχνολογίαTα πρώτα οχήματα ευρείας παραγωγής της νέας BMW Σειράς 7 βγήκαν σήμερα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group στο Ντίνγκολφινγκ. Στην πραγματικότητα, η σημερινή μέρα σηματοδότησε ένα διπλό ντεμπούτο, με τη νέα ναυαρχίδα της Βαυαρικής εταιρείας να διατίθεται όχι μόνο με πολύ αποδοτικούς θερμικούς κινητήρες, αλλά και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση BMW i7. Ο Milan Nedeljković, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Παραγωγής δήλωσε: «Η νέα μας BMW Σειρά 7 είναι το πρώτο πολυτελές sedan στον κόσμο που προσφέρει στους πελάτες μας τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τριών τύπων συστημάτων κίνησης. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικές, θερμικές ή, σύντομα, plug-in υβριδικές εκδόσεις, έχουμε τις ευέλικτες δομές και εξαιρετικές ικανότητες ενσωμάτωσης που απαιτούνται για την αποδοτική παραγωγή διαφορετικών τύπων συστημάτων κίνησης».
Πάνω από €300 εκατομμύρια επενδύθηκαν στο εργοστάσιο του Ντίνγκολφινγκ.
Το BMW Group επένδυσε πάνω από €300 εκατομμύρια στην προετοιμασία του εργοστασίου του Ντίνγκολφινγκ για την παραγωγή της νέας BMW Σειράς 7. Επιδιώκοντας σταθερά να υλοποιήσει το όραμα της BMW για την παραγωγή του μέλλοντος, το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό εργοστάσιο μετασχηματίζεται με ταχείς ρυθμούς σε ένα BMW iFACTORY που εφαρμόζει τη φιλοσοφία ‘Lean. Green. Digital.’ Για πρώτη φορά, το BMW Group δοκιμάζει πιλοτικά αυτοματοποιημένους ελιγμούς σε περιβάλλον παραγωγής από άρτι κατασκευασθέντα οχήματα BMW Σειράς 7– και ως εκ τούτου βελτιστοποιεί τις διαδικασίες συναρμολόγησης και εξωτερικών logistics.

BMW i 7: Νέο ορόσημο στο δρόμο για την ηλεκτρική κινητικότητα στην πολυτελή κατηγορία.
Με την παραγωγή ήδη σε εξέλιξη, μόλις οι οργανισμοί πωλήσεων έχουν τα απαιτούμενα εκθεσιακά μοντέλα και τα αυτοκίνητα για οδηγικές δοκιμές, η νέα BMW Σειρά 7 θα διατίθεται σε πελάτες σε όλο τον κόσμο από φέτος το φθινόπωρο. Η BMW i7, ειδικότερα, σηματοδοτεί το επόμενο βήμα στην καμπάνια ηλεκτροκίνησης του BMW Group για την πολυτελή κατηγορία, σύμβολο της οποίας αποτελεί το Ντίνγκολφινγκ. Ο Milan Nedeljković, μέλος του Δ.Σ. δήλωσε: «Πριν από ένα χρόνο ακριβώς, ήμασταν εδώ για να γιορτάσουμε την έναρξη παραγωγή της BMW iX. Σήμερα, η BMW i7 είναι το τελευταίο ορόσημο στο ταξίδι μας. Του χρόνου, θα λανσαριστεί η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της BMW Σειράς 5 καθώς επιταχύνουμε το ρυθμό της ηλεκτροκίνησης και εξηλεκτρίζουμε βασικές σειρές μοντέλων μας». Μέχρι το 2022, μία στις τέσσερις BMW που θα φεύγουν από το Ντίνγκολφινγκ αναμένεται να είναι ηλεκτροκίνητη, με το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 50% περίπου επί της συνολικής παραγωγής σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια.
100% ευελιξία ανταλλαγής μεταξύ διαφορετικών τύπων συστημάτων κίνησης.
Η νέα BMW Σειρά 7 συναρμολογείται στην ίδια γραμμή παραγωγής με την BMW Σειρά 5, Σειρά 8 και την αμιγώς ηλεκτρική BMW iX. «Είμαστε 100% ευέλικτοι και μπορούμε να υποστηρίζουμε διαφορετικά συστήματα κίνησης για την BMW Σειρά 7», εξήγησε ο Christoph Schröder, Διευθυντής του εργοστασίου. «Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να προσαρμόζουμε την παραγωγή πλήρως σύμφωνα με τη ζήτηση για τα διάφορα συστήματα μετάδοσης κίνησης και να αξιοποιούμε στο μέγιστο βαθμό την παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου».
Η BMW Σειρά 7 επωφελείται από συστήματα παραγωγής και μεθόδους της BMW iX .
Η νέα BMW Σειρά 7 βασίζεται σε διάφορα τεχνολογικά συστήματα της BMW iX – όχι μόνο για μεμονωμένα χαρακτηριστικά όπως η ενσωματωμένη αρχιτεκτονική δικτύου, η διεπαφή χρήστη και τα συστήματα υποβοήθησης, αλλά και σε επίπεδο διαδικασιών παραγωγής και επαλήθευσης/επικύρωσης στη γραμμή συναρμολόγησης, με την BMW iX να είναι πρωτοπόρος στον τομέα αυτό. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο σταθμό τοποθέτησης μονάδων εξαρτημάτων, τον κλειστό βρόχο μετακίνησης και συναρμολόγησης, τους σταθμούς δοκιμών για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, αλλά και τις νέες διαδικασίες ολοκλήρωσης οι οποίες μάλιστα είναι πιο αποδοτικές σε όλα τα στάδια, από την πρώτη ανάφλεξη μέχρι το χώρο αποστολής οχημάτων. Η BMW iX είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο επιτυχημένα οχήματα του Ντίνγκολφινγκ.
Επαναχρησιμοποίηση συστημάτων, και ειδική διαδικασία βαφής δύο τόνων.
Το τμήμα αμαξωμάτων τροποποιήθηκε μεταξύ των περιόδων διακοπής της λειτουργίας του, με αποτέλεσμα να μπορεί να ενσωματώσει τη νέα BMW Σειρά 7 στις δομές που χρησιμοποιούνταν για το προηγούμενο μοντέλο. Με την προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση συστημάτων με αυτό τον τρόπο, το BMW Group έχει εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και πληθώρα πόρων. Οι μονάδες εξαρτημάτων του πατώματος της νέας BMW Σειράς 7 έχουν ξεχωριστή γεωμετρία και διαφέρουν εν μέρει ανάλογα με τον τύπο μετάδοσης κίνησης, εν τούτοις όλες μπορούν να κατασκευάζονται απόλυτα ευέλικτα σε οποιονδήποτε συνδυασμό στην ίδια βασική γραμμή παραγωγής. Επιπλέον, η αυτοματοποίηση – στην τοποθέτηση θυρών για παράδειγμα – και μία μείωση στους συνδυασμούς υλικών και τις απαιτούμενες διαδικασίες συγκόλλησης έχουν καταστήσει τις διαδικασίες πιο αποδοτικές. Στο βαφείο, υιοθετείται μία ειδική διαδικασία για την αποκλειστική βαφή δύο τόνων της νέας BMW Σειράς 7, συνδυάζοντας τεχνικές από τη μαζική παραγωγή με τις δεξιότητες των τεχνιτών βαφής του Ντίνγκολφινγκ.
Εσωτερική παραγωγή εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης ( e – drive ).
Τα εξαρτήματα του συστήματος e-drive της BMW i7 – ειδικά η μπαταρία υψηλής τάσης και το πλήρως ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης – κατασκευάζονται ομοίως στο Ντίνγκολφινγκ. Όπως αυτά των μοντέλων BMW iX, BMW i4 και BMW iX3, κατασκευάζονται στο Κέντρο Αριστείας για την Παραγωγή Συστημάτων e-Drive του BMW Group.


