Η Opel Συνδυάζει την Πλήρη Συνδεσιμότητα με τη Διαισθητική Λειτουργία στο Νέο Astra
Ιανουάριος 4, 2022 Τεχνολογία“Hey Opel” – με αυτές τις δύο λέξεις το νέο Opel Astra είναι έτοιμο να ακούσει όλες τις επιθυμίες του οδηγού και των επιβατών. Η νέα τεχνολογία αναγνώρισης ανθρώπινης φωνής με κατανόηση φυσικής ομιλίας λειτουργεί πλήρως διασυνδεδεμένη όπως ολόκληρο το σύστημα infotainment της τελευταίας γενιάς. Η Opel ακολουθεί σταθερά τη φιλοσοφία μέγιστης άνεσης με ελάχιστη διάσπαση της προσοχής. Το “Detoxtothemax” είναι το ‘μότο’ ενάντια σε οποιαδήποτε μορφή ψηφιακού άγχους. Ως βάση χρησιμοποιείται το μοναδικό Pure Panel με μία φιλοσοφία διαισθητικής λειτουργίας, που γνωρίζουμε ήδη από το Opel Mokka, το νέο Grandland και το Astra. Τώρα ο Γερμανός κατασκευαστής δίνει το έναυσμα για το επόμενο στάδιο ψηφιοποίησης.
Οι προσωπικές προτιμήσεις θα μπορούν να αποθηκεύονται, μελλοντικά, ως προφίλ. Το σύστημα infotainment θα αναγνωρίζει οδηγούς και επιβάτες από τα smartphone τους. Επομένως, διαφορετικά άτομα θα μπορούν να ενεργοποιούν τις προσωπικές ρυθμίσεις τους μέσω της οθόνης αφής. Οι σχεδιαστές της Opel δημιούργησαν avatarγια διαφορετικούς χαρακτήρες. Όταν ενεργοποιείται η πλοήγηση στο Pure Panel, υποστηρίζεται online σε πραγματικό χρόνο (Connected Navigation Plus), που σημαίνει ότι η όποια κυκλοφοριακή συμφόρηση, για παράδειγμα, μπορεί να ανιχνεύεται τη στιγμή που συμβαίνει. Επίσης διατίθενται ενημερώσεις χαρτών “overtheair”, ώστε η εκάστοτε τελευταία έκδοση να είναι άμεσα διαθέσιμη στους πελάτες. Τέλος, το νέο Astra διαθέτει την τελευταία γενιά πλήρως διασυνδεδεμένων συστημάτων υποστήριξης οδήγησης, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.
«Με το νέο Astra, ξεκινάμε αυτό που θα συνεχίσουμε με συνέπεια σε όλα τα προσεχή μοντέλα – ευφυείς εφαρμογές λογισμικού προς το μέγιστο όφελος των πελατών μας. Εμείς το αποκαλούμε ‘Detox to the max’. Οδηγοί και επιβάτες δεν κατακλύζονται από ανούσιες πληροφορίες και περιττές λειτουργίες. Το αντίθετο, προσφέρουμε τη βέλτιστη ευχρηστία με καινοτόμες τεχνολογίες όπως το νέο σύστημα φωνητικού ελέγχου και η προσωποποίηση των προφίλ των πελατών» εξηγεί ο Uwe Hochgeschurtz, CEO της Oe;.


