PEUGEOT 508 PSE – Το υβριδικό των πολλών επιδόσεων και των μηδενικών ρύπων

 

Το μεσαίο οικογενειακό με σήμα το λιοντάρι υπόσχονται ακαταμάχητες επιδόσεις με σύμμαχο το υβριδικό σύνολο που πιθανόν να αγγίξει τους 400 ίππους!

Οι ηλεκτρικές και υβριδικές εκδοχές δίνουν πρόσφορο έδαφος στις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να λανσάρουν, εκτός από τις ήπιων τόνων εκδόσεις σε απόδοση μοντέλα, και μοντέλα με εκρηκτικές επιδόσεις, που μπορούν εύκολα να κονταροχτυπηθούν τις πιο «καυτές» σπορ εκδόσεις. Μια από αυτές που ετοιμάζεται είναι και της Peugeot με το 508 PSE να αποτελεί την κορυφαία πρόταση των Γάλλων. Το νέο μοντέλο βασίζεται στο 508 Peugeot Sport Engineered , και θα αποτελούσε την ατραξιόν της Peugeot στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης που ακυρώθηκε στις αρχές Μαρτίου λόγω της πανδημίας.  Η γαλλική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει προς το παρόν τις τεχνικές προδιαγραφές που θα συνοδέψουν το ελκυστικό σε εμφάνιση μοντέλο. Το νέο Peugeot 508 σε κάθε περίπτωση θα είναι ένα «λιοντάρι» που θα βρυχάται:

Πιθανόν το κινητήριο σύνολο του, που θα είναι plugin υβριδικό, με συνδυασμό ηλεκτροκινητήρων και μοτέρ βενζίνης, να αποτελείται από ένα μοτέρ 1.6 λτ. PureTech με ισχύ 200 ίππους, ένα ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων για τους εμπρός τροχούς και έναν ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων για να δίνει δύναμη στους πίσω τροχούς. Οι ηλεκτροκινητήρες θα αντλούν την ενέργεια τους από μια μπαταρία 11,8 kWh, μέσω της οποίας το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει έως 50 χλμ. μόνο με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Το νέο μοντέλο αναμένεται να αποδίδει 400 ίππους, όντας το πιο γρήγορο Peugeot που θα προσελκύσει οικογενειάρχες που επιθυμούν να ταξιδεύουν με μεγαλύτερη άνεση στους αυτοκινητοδρόμους.

Σε μεικτές συνθήκες με την επιλογή Hybrid οι εκπομπές CO2 είναι 49 γρ./χλμ. (WLTP), ενώ, η κατανάλωση καυσίμου θα είναι ιδιαίτερα χαμηλή.  γαλλική μάρκα, ωστόσο βασίζεται στο πρωτότυπο που ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Αυτό με την σειρά χρησιμοποιεί ως βάση το 508 Hybrid, όμως έχει δεχθεί πολλές αλλαγές στον σχεδιασμό και στις επιδόσεις. Στην εξωτερική του εμφάνιση, όπως και το πρωτότυπο, κυριαρχούν οι σπορ πινελιές, με το σήμα κατατεθέν της Peugeot, το λιοντάρι να κυριαρχεί στην εμπρός μάσκα. Σε αθλητικό μοτίβο κινείται και το υπόλοιπο αμάξωμα, με την μαύρη μάσκα τους πιο ευμεγέθεις καθρέπετες, τα σπόιλερ κ.α.  Το νέο μοντέλο αναμένεται εντός του 2020 να εμπλουτίσει τη γκάμτης γαλλικής φίρμας, με τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του, αλλά και την ημερομηνία του λανσαρίσματος ( που σε κάθε περίπτωση θα επηρεαστεί από την πανδήμια) να ανακοινώνονται τις επόμενες εβδομάδες από το γαλλικό εργοστάσιο.