BMW Σειρά 5: Ηπια υβριδική τεχνολογία για πρόσθετη επιτάχυνση και απόδοση

Το φθινόπωρο του 2019, η BMW θα παρουσιάσει κάτι νέο στη στρατηγική εξηλεκτρισμού συστημάτων κίνησης σε συνδυασμό με την τρέχουσα επέκταση της plug-in υβριδικής γκάμας της. Η ήπια-υβριδική τεχνολογία θα κάνει το ντεμπούτο της στην BMW Σειρά 5, όπου θα συμβάλλει στη μείωση του φόρτου λειτουργίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ταυτόχρονα θα παρέχει πρόσθετη ισχύ, που μεταφράζεται σε μικρότερη κατανάλωση αλλά και ισχυρότερες επιδόσεις.

Η τοποθέτηση ενός εξαιρετικά ισχυρού συστήματος ‘μίζας-γεννήτριας’ 48V και μιας δεύτερης μπαταρίας αυξάνει σημαντικά τη λειτουργικότητα του Brake Energy Regeneration επιτρέποντας την αξιοποίηση της ανακτημένης ενέργειας από το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα όχι μόνο για την τροφοδότηση των ηλεκτρικών λειτουργιών του οχήματος, αλλά και για την παραγωγή πρόσθετης κινητήριας ισχύος. Για να επιτευχθεί αυτό, το σύστημα 48V λειτουργεί ως ηλεκτρική μονάδα που βοηθά τον κινητήρα να παρέχει βέλτιστη απόδοση όσο το δυνατόν συχνότερα, ενώ από την άλλη, πραγματοποιεί χρέη ηλεκτρικού ‘overboost’, προσφέροντας μία έξτρα δόση δύναμης όταν το όχημα επιταχύνει με πλήρες γκάζι.

Το σύστημα ‘μίζα-γεννήτρια’ 48V έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι επιτρέπει την αναστολή λειτουργίας του κινητήρα με αισθητά λιγότερους κραδασμούς και την ομαλότερη επανεκκίνηση κατά τη λειτουργία του Auto Start Stop. Αυτό καθιστά επίσης δυνατή την πλήρη απενεργοποίηση του κινητήρα στο ρολάρισμα (coasting mode), και όχι απλά την αποσύνδεσή του από το σύστημα κίνησης. Από το Νοέμβριο του 2019, η ήπια υβριδική τεχνολογία θα τοποθετείται στάνταρ στην BMW 520d Sedan  BMW 520d xDrive Sedan ,  BMW 520d Touring και BMW 520d xDrive Touring . Αποτέλεσμα: η κατανάλωση καυσίμου του τετρακύλινδρου diesel 140 kW/190 hp που τροφοδοτεί αυτά τα τέσσερα μοντέλα θα μειωθεί κατά 0.3 l/100 km.

Οι  βελτιώσεις στην BMW Σειρά 5 περιλαμβάνουν επίσης την υιοθέτηση του συστήματος φωτισμού BMW Laserlight σε ακόμα περισσότερες εκδόσεις. Αυτή η τεχνολογία φωτισμού – που αυξάνει την εμβέλεια της μεγάλης σκάλας σε 650 m το μέγιστο – θα προστεθεί στην πληθώρα καινοτομιών των BMW M550d xDrive Sedan και BMW M550d xDrive Touring από το Νοέμβριο του 2019.