Παγκόσμια πρεμιέρα για πέντε plug – in υβριδικά μοντέλα της BMW Σειράς 5

Η γκάμα μοντέλων BMW με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης επεκτείνεται σταθερά το φθινόπωρο του 2020, καθώς προστίθενται άκρως ελκυστικές προτάσεις: BMW 545e xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,3–2,2l/100km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 16,3–15,8kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 53–49g/km, ηλεκτρική αυτονομία: 47–57 km), BMW 530e Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,0–1,8l/100km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 16,1–15,4kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 46–42g/km; ηλεκτρική αυτονομία: 52–57 km (WLTP) και BMW 530e xDrive Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,4–2,2l/100km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 16,7–16,1kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 54–50g/km, ηλεκτρική αυτονομία: 48–53 km (WLTP).

Η οικογένεια BMW Σειρά 5 ήδη περιλαμβάνει τώρα πέντε plug-in υβριδικές εκδόσεις. Στην ανώτερη μεσαία κατηγορία, η BMW προφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Στη νέα BMW 545e xDrive Sedan, ένας εν σειρά 6-κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο Steptronic προσφέρουν εντυπωσιακές επιδόσεις με ιδιαίτερα αποδοτικό τρόπο. Συνολικά, η ισχύς των δύο κινητήριων μονάδων φτάνει τα 290 kW/394 hp και κατανέμεται μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών ανάλογα με τις απαιτήσεις μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive.

Ο συνδυασμός ενεργειακής απόδοσης και σπορ επιδόσεων που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας, χαρακτηρίζει και τα νέα μοντέλα Touring, των οποίων το plug-in υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Συνδυασμένα, παράγουν ισχύ έως 215 kW/292 hp στο XtraBoost mode όταν οι απαιτήσεις φορτίου είναι ιδιαίτερα υψηλές.