Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe εισέρχεται στην τελική φάση δυναμικών δοκιμών

Η φιλοσοφία της σπορ οδηγικής απόλαυσης στην πολυτελή μεσαία κατηγορία επαναπροσδιορίζεται και σύντομα οι οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να τη βιώσουν στο τιμόνι της νέας BMW Σειράς 4  Coupe. Μετά από μία σειρά διεξοδικών test drives στο πλαίσιο της διαδικασίας εξέλιξης σε στάδιο προ-παραγωγής, η τελευταία εκδοχή του διθέσιου μοντέλου εισέρχεται τώρα στην τελική φάση δυναμικών δοκιμών. Μετά τη βελτίωση των οδηγικών χαρακτηριστικών στο κέντρο χειμερινών δοκιμών στο Arjeplog, Σουηδία, στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Miramas της Γαλλίας, στο σιρκουί Nordschleife του Nürburgring και μερικές ακόμα αγωνιστικές πίστες, τα πρωτότυπα επιστρέφουν τώρα στις ρίζες τους: οι μηχανικοί θα βάλουν τις τελευταίες πινελιές στην τεχνολογία πλαισίου της νέας BMW Σειράς 4 Coupe στους αυτοκινητόδρομους και τους επαρχιακούς δρόμους που περικλείουν από το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας του BMW Group (FIZ) στο Μόναχο.

Η ομάδα εξέλιξης της νέας BMW Σειράς 4 Coupe υιοθέτησε μία ειδική τεχνολογία πλαισίου και έδρασης της ανάρτησης στο αμάξωμα. Η λύση αυτή απέδωσε καρπούς, ανεβάζοντας το νέο δίθυρο μοντέλο στην κορυφή της κατηγορίας του σε επίπεδο σπορ συμπεριφοράς και οδηγικής εμπειρίας. Ταυτόχρονα, με τη διάταξη εμπρός άξονα γονάτου ελατηρίου δύο συνδέσμων / πίσω άξονα πέντε συνδέσμων, οι αυξημένες επιδόσεις δεν υπονομεύουν την άνεση σε καθημερινές ή μακρινές διαδρομές. Αμορτισέρ με απόσβεση ανάλογη της διαδρομής τους – που έκαναν το ντεμπούτο τους στη νέα BMW Σειρά 3 Sedan και προσφέρουν συνεχώς μεταβαλλόμενο, προοδευτικό έλεγχο απόσβεσης ανάλογα με τη διαδρομή του ελατηρίου – έχουν βελτιωθεί με κριτήριο τη σπορ οδήγηση. Ειδικά κατασκευασμένες μπάρες θόλων εμπρός και ένα πρόσθετο πάνελ στο τροπέτο βελτιστοποιούν την ακρίβεια και απόκριση διεύθυνσης ενώ έχουν προστεθεί ενισχύσεις γύρω από τον πίσω άξονα, για αύξηση της ακαμψίας με σκοπό τη βελτιωμένη ευστάθεια σε ευθεία πορεία και πλευρική επιτάχυνση.

Η γκάμα του μοντέλου προδίδει και πάλι την ακλόνητη δέσμευση της νέας BMW Σειράς 4 Coupe στις κορυφαίες δυναμικές επιδόσεις. Στην αιχμή του δόρατος βρίσκεται μία έκδοση BMW M με τη μορφή τη νέας BMW M440i xDrive Coupe. Με έναν ισχυρό, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 275 kW/374 hp, θα διαθέτει επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, με μίζα-γεννήτρια 48V και μία δεύτερη μπαταρία που χρησιμοποιείται αφενός για να μειώνει το φορτίο του κινητήρα, αφετέρου για να αυξάνει την ελκτική ισχύ. Πέραν της βελτιωμένης απόδοσης, το πρωταρχικό πλεονέκτημα εδώ είναι η πιο δυναμική απόκριση όταν ο οδηγός πατά δυνατά το γκάζι. Τα επιπλέον 8 kW/11 hp που παράγονται από την ηλεκτρική υποβοήθηση υποστηρίζουν τις γρήγορες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Ο συνδυασμός εκπληκτικής ιπποδύναμης, μοναδικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας και βελτιστοποιημένης, αποκλειστικής τεχνολογίας πλαισίου χαρίζει στην BMW M440i xDrive Coupe κορυφαία διαπιστευτήρια επιδόσεων. Με βάση την εμπειρία της BMW M GmbH στις αγωνιστικές πίστες, τα διάφορα στοιχεία εξυφαίνονται σε ένα μοναδικό πακέτο απαράμιλλης ευελιξίας, ακρίβειας και ισορροπίας.

Η κινητήρια ισχύς της νέας BMW M440i xDrive Coupe μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic Sport και του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης. Το διαφορικό M Sport είναι επίσης σε ετοιμότητα προκειμένου να διασφαλίσει τη βέλτιστη αξιοποίηση της ισχύος σε απαιτητικές οδηγικές συνθήκες. Η εμπλοκή του διαφορικού που ελέγχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα περιορίζει τις διαφορές ταχυτήτων μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού πίσω τροχού όταν το όχημα στρίβει, βελτιώνοντας την ελκτική πρόσφυση και ευστάθεια και επιτρέποντας δυναμική έξοδο από τη στροφή. Η εξατομικευμένη ελαστοκινηματική του πλαισίου, τα πανίσχυρα φρένα της M Sport και οι ζάντες αλουμινίου Μ 18” με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω συμβάλλουν ομοίως στην πλήρως ελεγχόμενη δυναμική συμπεριφορά της νέας BMW M440i xDrive Coupe.