Η μείωση των εκπομπών CO 2 θα επιτευχθεί μέσω εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων

 

Ο δεύτερος στρατηγικός στόχος του BMW Group είναι η βιωσιμότητα. Κατά τη διάρκειας  της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, το Διοικητικό Συμβούλιο έθεσε φιλόδοξους μακροπρόθεσμους στόχους. Πρώτο και κύριο, το BMW Group έχει σαφείς στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2030 – για πρώτη φορά σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων του – από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι την παραγωγή και το στάδιο του τέλους ζωής ενός οχήματος. Όλο αυτό το διάστημα, οι εκπομπές CO2 ανά όχημα πρόκειται να μειωθούν σημαντικά κατά ένα τρίτο τουλάχιστον μέχρι το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2019.

 

Για παράδειγμα, οι εκπομπές CO2 που παράγουν τα οχήματα του BMW Group κατά τη διάρκεια της ζωής τους πρόκειται να μειωθούν κατά 40% ανά χιλιόμετρο. Κύριος μοχλός για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι μία μεγαλεπήβολη προϊοντική στρατηγική που προωθεί μαζικά τη χρήση ηλεκτροκίνησης. Σε δέκα χρόνια, το BMW Group προβλέπει να έχει συνολικά πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους – από τα οποία, τα δύο τρίτα περίπου θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

 

Το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2021, θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μαζικής παραγωγής με τη μορφή των BMW i 3*MINI Cooper SE BMW iX 3BMW iNEXT και BMW i 4. Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7 θα σηματοδοτήσει ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο. Το μοντέλο ναυαρχίδα της μάρκας BMW θα διατίθεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης, δηλαδή ιδιαίτερα αποδοτικές εκδόσεις diesel και βενζίνης, μία plug-in υβριδική και για πρώτη φορά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο BEV. Μέχρι το 2023, το BMW Group σκοπεύει να έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο – από τα οποία τα 13 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.