VW Golf – Ανεβάζει τον πήχη τεχνολογικά

Οι νέες τεχνολογικές καινοτομίες επεκτείνονται ακόμη περισσότερο στο ανανεωμένο VW Golf, το μπεστ σέλερ της γερμανικής φίρμας.

Η Volkswagen αναμένεται να παρουσιάσει την επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της κατά πάσα πιθανότητα το 2019. Στις νέες τεχνικές εξελίξεις του ξεχωρίζει το νέο μοτέρ 1.5 λτ.TSI, με το Golf να είναι το πρώτο αυτοκίνητο του ομίλου το οποίο στην έκδοση Evo θα εξοπλίζεται με το συγκεκριμένο μοτέρ. Το νέο τετρακύλινδρο, βενζινοκίνητο μοτέρ θα αποδίδει 150 ίππους με ιδιαίτερα μεγάλα αποθέματα ροπής – 250 Nm – και που θα προάγει και την οικονομία καυσίμου, όπως και η υπόλοιπη γκάμα κινητήρων. Και αυτό το μοτέρ θα εφοδιάζεται με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με το εργοστάσιο, θα είναι στα 4,9 λίτρα/100χλμ ενώ οι  εκπομπές CO στα 110 γρ/χλμ. Εκτός από την έκδοση των 150 ίππων, το  1.5 λτ.TSI μοτέρ θα προσφέρεται και σε έκδοση με 130 ίππους, με όλο το πακέτο BlueMotion που θα δίνει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί εντελώς τη λειτουργία του κινητήρα όταν είναι περιττή, όπως για παράδειγμα σε κατηφόρες!

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η κατανάλωση καυσίμου είναι στα 4,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 104 γρ./χλμ CO2). Στο μέλλον η γκάμα θα ενισχυθεί απ την plug-in υβριδική GTE έκδοση, το ηλεκτρικό e-Golf με αυξημένη κατά 50% αυτονομία, ενώ στα υψηλότερα «σκαλιά» θα υπαρχε η έκδοση GTI σε δύο εκδόσεις,  με 230  ή 245 ίππους. Επίσης, το φρεσκαρισμένο Golf θα εφοδιάζεται με το  σύστημα Traffic Jam Assist με αρκετά χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης και ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα. Το εν λόγω σύστημα αναλαμβάνει να διατηρεί το αυτοκίνητο σε σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (την οποία ορίζει ο οδηγός)

Το σύστημα επίσης αναλαμβάνει να παρακολουθεί τη διαγράμμιση του δρόμου, οπότε έχει και τη δυνατότητα να στρίβει το τιμόνι, ενώ σε περίπτωση που πρέπει να ακινητοποιηθεί – πχ στα φανάρια – τότε πράττει ομαλό φρενάρισμα, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Επίσης, το φρεσκαρισμένο  Golf θα είναι το πρώτο μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας που μπορεί να εξοπλιστεί με έλεγχο του συστήματος infotainment του με χειρονομίες του οδηγού.