Toyota CHR Hybrid System

Ενημερώσεις στο λογισμικό του υβριδικού συστήματος επιτρέπουν στο Toyota C-HR να χρησιμοποιεί περισσότερο ηλεκτροκίνηση, για καλύτερη επιτάχυνση με χαμηλές στροφές κινητήρα.

Το αναβαθμισμένο λογισμικό του υβριδικού συστήματος στα μοντέλα της Toyota έχει επιτρέψει επίσης την αύξηση του εύρους στροφών του ηλεκτροκινητήρα (άρα και το εύρος αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης) μέχρι 60% συγκριτικά με την τρίτη γενιά Prius. Αυτό σημαίνει μικρότερη εξάρτηση από τον βενζινοκινητήρα στις υψηλότερες ταχύτητες, που βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.

Μικρότεροι, καλύτεροι ηλεκτροκινητήρες
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες – γεννήτριες είναι νέοι και μικρότεροι από πριν ώστε να εναρμονίζονται με τη νέα σχεδίαση πολλαπλών αξόνων του συστήματος μετάδοσης, χωρίς καμία αρνητική επίπτωση στην οικονομία καυσίμου. Οι υψηλότερες στροφές και η υδρόψυξη αντί της ψύξης με αέρα βελτιώνουν την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα (MG2), που αποδίδει ισχύ 53kW και ροπή 163Nm.

Πλήρως ανασχεδιασμένη μονάδα ελέγχου ισχύος
Η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με αποτέλεσμα μείωση μεγέθους 33%, βάρους 6% και ηλεκτρικών απωλειών 20%.

Η PCU είναι η ηλεκτρική ‘καρδιά’ πολλαπλών λειτουργιών του οχήματος, που φιλοξενεί έναν μετατροπέα τάσης (inverter), ένα μετατροπέα DC/DC για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος, και τον ηλεκτρονικό έλεγχο για τους ηλεκτροκινητήρες-γεννήτριες.

Στη θέση του εναλλάκτη με ιμάντα κίνησης, το Toyota C-HR χρησιμοποιεί έναν μετατροπέα DC/DC για την επαναφόρτιση της βοηθητικής μπαταρίας 12 volt μέσω της μπαταρίας HV.

Μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου (HV)
Η μπαταρία υδριδίου νικελίου-μετάλλου (NiMH) είναι πιο συμπαγής και τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα χωρίς να διεισδύει στο χώρο αποσκευών. Αυτό έχει αυξήσει την απόδοση ψύξης και τις δυνατότητες αναγεννητικής πέδησης.