Microlino: Η μετάλλαξη του Isetta επιστρέφει!

To Microlino, που πατάει στην γνώριμη συνταγή του τρίκυκλου Isetta της BMW παίρνει σάρκα και οστά, μόνο που θα είναι ηλεκτρικό και θα χωράει δύο επιβάτες. Ίσως να ζήσει και αυτό το δικό του "μύθο" και να γίνει μπεστ σέλερ, όπως έγινε με την αναβίωση των Mini, VW Beetle και Fiat 500.

H είδηση κάνει τον γύρο του κόσμου. To Microlino, που πατάει στην πρώτη συνταγή του Isetta της δεκαετίας του 50, ετοιμάζεται να βγει στους δρόμους. Ο νέος, τολμηρός εμπνευστής του από την Ελβετία, ο Γουάιμ Ουμπότερ πήρε ως πρότυπο το Isetta – το μικροσκοπικό όχημα με τις τρεις ρόδες που είχε κάνει πάταγο λίγο μετά τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, συνεργάστηκε με το πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών της Ζυρίχης  και τη ιταλική φίρμα ηλεκτρικών οχημάτων Tazzari για να σχεδιάσει και να κατασκευάσει το «Isetta» νέας γενιάς.

Ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της φίρμας αναφέρει ότι το λιλιπούτειο όχημα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε την ακριβή τιμή του αλλά πιθανόν να οριστεί στα 12.000 ευρώ. Ειδοποιός διαφορά με το ρετρό μοντέλο Isetta ότι αυτό δεν έχει τρεις ρόδες, αλλά τέσσερις. Επίσης, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 20 ίππους, με μια μπαταρία 8 kWh. Σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα του – στα 450 κιλά – το νέο Microlino θα μπορεί να πιάνει σε τελική ταχύτητα τα 90χλμ/ώρα, ενώ μετά από μια πλήρη φόρτιση η αυτονομία του αγγίζει τα 120 χιλιόμετρα. Μια ολοκληρωμένη φόρτιση μπορεί να αγγίξει και τις 4 ώρες, αλλά, αυτό εξαρτάται από την παροχή ρεύματος, αν πραγματοποιείται με ταχυφορτιστή ή όχι.

Πάντως, θα υπάρχει και μια πιο ισχυρή έκδοση, με μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία επεκτείνει την αυτονομία του στα 215 χιλιόμετρα! Η ροπή του είναι στα 110 Nm. Στον τομέα της πρακτικότητας, το νέο μοντελάκι – που έχει μήκος κάτι λιγότερο από το νέο Smart – θα μπορεί να βολέψει στο εσωτερικό του έως και δύο επιβάτες ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 300 λίτρα. Λόγω του μικρού του μήκους το Microlino θα μπορεί να παρκάρει και κάθετα στο δρόμο. Επίσης, στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, επειδή κατατάσσεται σε διαφορετική κατηγορία από τα ΙΧ, δεν απαιτούνται κρας τεστ, την ώρα που οι προσομοιώσεις δείχνουν ότι μπορεί να περάσει την δοκιμή πρόσκρουσης με 50χλμ/ώρα. Το εξαιρετικό της υπόθεσης. Πριν καλά ξεκινήσει το λανσάρισμα του η ελβετική εταιρεία που το λανσάρει έχει ήδη δεχθεί 4.000 κομμάτια ως προπαραγγελία!

Παρόμοια Άρθρα