Πάντρεμα εξελιγμένου διπλού συμπλέκτη με υβριδικό μοτέρ

Είναι από τις πιο γνωστές λύσεις. Ο διπλός συμπλέκτης σε υβριδικό μοντέλο. Εδώ και αρκετό καιρό εταιρείες όπως η Schaeffler δίνουν μια σαφή εικόνα για τον τρόπο λειτουργίας, με άμεσα αποτελέσματα στην οικονομία καυσίμου και την απόδοση.

Σήμερα, για παράδειγμα, αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα μπορούν να κινούνται ηλεκτρικά – χωρίς τη συμβολή του κινητήρα εσωτερικής καύσης – χάρη και στην μετάδοση του συμπλέκτη. Έτσι, στην περίπτωση των Iαπώνων η 7τάχυτη μετάδοση διπλού συμπλέκτη έχει ενσωματωμένο έναν υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 22 kW, ο οποίος επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διανύσει μια απόσταση 3.5 χιλιομέτρων σε απόλυτα ηλεκτρική λειτουργία.

Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του ”i-DCD” είναι η καινοτόμα μετάδοση διπλού συμπλέκτη που εξελίχθηκε με συνεργασία των μηχανικών της Honda και της Schaeffler. Ο συνδυασμός της τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη και των υβριδικών στοιχείων είναι ένα νέο χαρακτηριστικό.

Τι είναι το ”i-DCD”

Το σύστημα “i-DCD” διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης και ένα σύστημα με ξηρό διπλό συμπλέκτη (DCT) με 7 ταχύτητες. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα εναλλάσσεται μεταξύ των τριών συστημάτων οδήγησης : τον ηλεκτροκινητήρα, το υβριδικό σύστημα ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ανοιγοκλείνοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή τον ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα προσφέρει την επιλογή της χρήσης του ηλεκτροκινητήρα για την εκκίνηση του κινητήρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.

Σε αντίθεση, o βενζινοκινητήρας με το DCT χρησιμοποιείται σε καταστάσεις πιο δυναμικής οδήγησης και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αυτό έχει πλεονεκτήματα αναφορικά με την ενεργειακή απόδοση και έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων CO2. Στην επιβράδυνση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποσυμπλέκεται, επιτρέποντας στον ηλεκτροκινητήρα να μεγιστοποιήσει την απόδοση του στην ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Ανάλογα με τη μορφοποίηση και την εφαρμογή, είναι πιθανό επίσης να λειτουργούν ταυτόχρονα και τα δύο συστήματα με σκοπό τη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών οδήγηση. Ταυτόχρονα, καλύπτεται η απαίτηση του πελάτη για «ευχαρίστηση στην οδήγηση».

Η Schaeffler συνέβαλε στην εξέλιξη του έξυπνου συστήματος μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (i-DCD) που λάνσαρε η Honda σαν ένα μόνο κομμάτι της νέας γενιάς για την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης.

Παρόμοια Άρθρα

Toyota CHR Hybrid System

Νοέμβριος 15, 2016

Toyota FCV Plus 

Σεπτέμβριος 15, 2016