BMW i8 : Πρώτη Γεύση από το νέο ηλεκτροκίνητο πύραυλο!

Γκάζια με οικολογική ...συνείδηση! Οδηγούμε το νέο BMW i8, το ηλεκτροκίνητο super car που πιάνει στον ύπνο τον ανταγωνισμό και ξεσηκώνει τους περαστικούς.

Μια βόλτα στην Αθήνα, ήταν αρκετή – αλλά και πολύ λίγη – για να δούμε το τεχνολογικό τετράτροχο «θαύμα» της BMW. Δεν είναι και εύκολο να κυκλοφορείς με ένα super car τις καθημερινές στην Αθήνα. Εκτός και αν πρόκειται για μια πρόταση – η μοναδική στο είδος της! – που συνδυάζει τις …εξωφρενικές επιδόσεις με την απαράμιλλη οικολογία. Η BMW i8 είναι το μοντέλο που «χτυπάει» κόκκινο στο πέρασμα του. Αυτό τουλάχιστον είναι το πρώτο feeling που είχαμε με το νέο μοντέλο στον “ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗ”.

Το νέο βαυαρικό μοντέλο, οι προκλητικές καμπύλες υ δεν αφήνουν κανένα αδιάφορο στο πέρασμα του, είναι με μια λέξη εκκεντρικό.  Δεύτερη έκπληξη – τόσο για εμάς, όσο και για τους περαστικούς – οι αναδυόμενες πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω. Πρέπει να καθίσεις στο «μάγουλο» του κάτω μέρους και να κυλιστείς, μας είπε ο υπεύθυνος της BMW Hellas, κατά την παράδοση.

Επόμενο ταξίδι, αυτό στην τεχνολογία του μέλλοντος, την οποία η BMW i8 προσφέρει από σήμερα! Ένα ταμπλό που τα έχει όλα. Το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο κάνει θραύση όχι μόνο στους περαστικούς αλλά και στον ανταγωνισμό, που φαίνεται να πιάστηκε στον ύπνο.

Είναι ένα super car που μπορεί να βάλει στην θέση του μοντέλα της Porsche ενώ η κατανάλωση του θα «ντροπιάσει» μοντέλα πόλης. Το i8 εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 1.5 λίτρων το οποίο συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνολικά 362 ίππους (231 και 131 αντίστοιχα).

Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και εδώ ο οδηγός μπορεί να το τοποθετήσει στην οικονομική λειτουργία του – EcoPro – ή στην Sport λειτουργία, που το «εκτοξεύουν». Tο 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 4,8”και το 0-200 σε 15,9”. Η τελική του αγγίζει τα 230χλμ./ώρα.

Από την άλλη, η κατανάλωση και οι ρύποι του νέου μοντέλου είναι επιπέδου ενός μικρού αυτοκινήτου – η BMW αναφέρει ότι η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 2.5 λίτρα/100χλμ. – όπου οι πραγματικές τιμές κατανάλωσης είναι περίπου 50 % χαμηλότερες συγκριτικά με συμβατικές φιλοσοφίες σπορ αυτοκινήτων.

Το BMW i8 είναι ένα πρωτοποριακό, σπορ μοντέλο 2+2 θέσεων με αρχιτεκτονική LifeDrive που εξελίχθηκε ειδικά για το BMW i. Με μήκος 4.689 χλστ., πλάτος 1.942 χλστ. και ύψος of 1.297 χλστ., το BMW i8 διαθέτει τις τυπικές αναλογίες σπορ αυτοκινήτου.

Επίσης, υπάρχουν αρκετές επιλογές – ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης – ανάμεσα στις οποίες μπορεί να επιλέξειο οδηγός. Όπως για παράδειγμα στην επιλογή eDrive, στην οποία η BMW i8 μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτροκίνητα για 37χλμ και με τελική ταχύτητα έως και 120χλμ/ώρα, ενώ στην επιλογή COMFORT mode η αυτονομία της ξεπερνά τα 600χλμ/ώρα. Μας άρεσε ο σπορ ήχος όταν έχουμε τη λειτουργία sport στο κιβώτιο όπου εκτός του ότι «κοκκινίζει» ο συνοδηγός ταυτοχρόνως κοκκινίζει και το ταμπλό του μοντέλου.

Συμπέρασμα; Το νέο BMW i8 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο, με επιδόσεις super car, εμφάνιση που βγάζει μάτια, επιδόσεις που μπορεί να «ντροπιάσει» αρκετά μοντέλα υψηλών επιδόσεων και κατανάλωση …σούπερ.

Όσο για την τιμή του; Η BMW i8 κοστίζει κάτι παραπάνω από 167.000 ευρώ και προσφέρει έναν μακροσκελή εξοπλιστικό κατάλογο που τα προσφέρει όλα. Λογική; Ναι, όταν στην ολιγομελή κατηγορία των super car, οι απλές βενζινοκίνητες προτάσεις πλασάρονται στα 200.000+ και πάνω.