Alfa Romeo Stelvio: Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες

Κι όμως. Η Alfa Romeo έχει έτοιμο το νέο της SUV, μοντέλο που έχει «σουλατσάρει» - με διαρροή φωτογραφιών, παρασκηνιακά άρθρα και σενάρια – στο διαδίκτυο εδώ και αρκετούς μήνες έως ότου δούμε την έκδοση παραγωγής.

Η ιταλική φίρμα διαθέτει πλέον μια ισχνή γκάμα, με μοντέλα που σίγουρα δεν ποντάρουν στην ευρεία πελατειακή σχέση όπως έχει για παράδειγμα η «μαμά» Fiat. Η Alfa Romeo ποντάρει – μετά τη Giulia – τώρα και στη νέα Stelvio. Ένα επιβλητικό σε εμφάνιση και διαστάσεις ( αγγίζει τα 4,6 μέτρα!) SUV που πλέον θέλει να κοιτάξει κατάματα τον γερμανικό ανταγωνισμό. Η Alfa Romeo θέτει ψηλά τον πήχη.  Το όνομα του προέρχεται από το πέρασμα του Stelvio , που αποτελεί το μεγαλύτερο ορεινό πέρασμα στην Ιταλία και το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ευρώπη.

Είναι ένα σπορ SUV με επιδόσεις που σίγουρα δεν περνάνε απαρατήρητες. Αυτές εγγυάται έναν δίλιτρος τούρμπο βενζίνης κινητήρας που αποδίδει 280 ίππους.  Και το μενού των τεχνικών του χαρακτηριστικών συνεχίζει να συναρπάζει!

Το δίλιτρο μοτέρ βενζίνης ( που μάλλον δεν έχει και πολλές «φορολογικές» ελπίδες στην ελληνική αγορά) συνδυάζεται με 8αρι κιβώτιο, αυτόματο και σύστημα τετρακίνησης, διότι, πάνω απ όλα είναι SUV. Σαφώς, το βραβείο των επιδόσεων πηγαίνει στην επιτάχυνση. Τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 5,7΄΄. Επίσης, υπάρχει και έκδοση ντίζελ 2,2 λίτρων που αποδίδει 210 ίππους για όσους πιστεύουν ότι η κατανάλωση των 4,8 λίτρων/100χλμ, που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι εφικτή.

Το ιταλικό σχεδιαστικό DNA κυριαρχεί τόσο στην εξωτερική του εμφάνιση όσο και στο σαλόνι. Ξεχωρίζουμε την οδηγοκεντρική θέση οδήγησης, με επενδύσεις σε μερικά σημεία από αληθινό ξύλο, το προηγμένο 3D σύστημα πλοήγησης την οθόνη 8,8 ιντσών ενσωματωμένη στο ταμπλό και ψηφιακό ραδιόφωνο . Στον πίνακα οργάνων έχει ενσωματωθεί και μια έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών. Τον εξοπλισμό ολοκληρώνουν η κάμερα οπισθοπορείας, οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, η ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών και αυτόματη ενεργοποίηση των εμπρός προβολέων.

Το νέο μοντέλο μπήκε πλέον στην αρένα των πολυτελών SUV. Και επισήμως, μιας και η τιμή του ξεκινάει για την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 2.2 λίτρων από 57.000 ευρώ. Τιμή που σίγουρα δεν αποτελεί το θετικό του σημείο, αν αναλογιστούμε και τον ισχυρό ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Δύσκολο, λοιπόν, το έργο που έχει να επιτελέσει η νέα Stelvio. Καλή επιτυχία ( ή και επιβίωση), λοιπόν, στο νέο ιταλικό SUV.